Imma be famous

Hei jenter, hvordan går det med dere?

Om dagen kjører jeg et “Xylocain og Weledaolje”-program. Hver morgen og kveld smører jeg meg med litt Xylocain 5 %, så masserer jeg med weledaoljen. Jeg ELSKER denne oljen! Med en gang jeg masserer med denne kjenner jeg at det nummer litt i underlivet, sviingen fra Xylocainen går bort og jeg føler jeg blir mer … robust, hvis det gir mening?

Med dette programmet har jeg fortsatt rimelig smertefri sex! 🙂 Sist var det litt sviing etterpå, men ingenting under akten, og i tillegg til mangel på sviing fikk jeg opplevelsen av deilige følelser – endelig. Stillinger som skal presse mot G-punktet – som tidligere KUN har føltes ubehagelig, var nå skikkelig, skikkelig deilig.

Hah, hvem hadde trodd at penetrerende sex kunne være digg?! Not me!

MjAxMi00OTcxMWFhMWZjNmZiMTFj

Så videre til en annen oppdatering.

Her om dagen ble jeg kontaktet av et radioprogram, som fant bloggen min og vil snakke om vestibulitt på lufta. Jeg måtte ta meg noen dager til å tenke på det – jeg mener, dette er en ganske privat greie? Det er én ting å skrive en anonym blogg om det, og en noe annen å snakke om det på radio, hvor folk kan kjenne meg igjen.

Samtidig har jeg jo lyst til å bidra til å hjelpe jenter i samme situasjon, og skape mer bevissthet rundt tilstanden. Aller mest for at leger skal ta det seriøst, og eventuelt starte mer forskning rundt vestibulitt. Så da kan jeg jo ikke si nei?

Dessuten har jeg allerede bidratt på andre måter. Jeg har en blogg, jeg har blitt intervjuet av studenter som skriver bacheloroppgaver og av fysioterapeuter som forsker på vestibulitt. Mine sitater kan komme til å bli brukt i lærerbøker, til og med. Jeg føler dette er et logisk neste steg i mitt “redd verden fra vestibulitt”-prosjekt haha 😀

Hva synes dere? Skal jeg si ja?

PS: I tilfelle er dere de ENESTE jeg kommer til å dele tidspunktet for radioprogrammet med! 😉

5 thoughts on “Imma be famous

  1. Wow, har juntafil tenkt å ta opp vestibulitt? Endelig! Det trengs så absolutt! Tenk så mange unge det programmet når ut til, da!

    Selv om det er vanskelig å si ja til noe sånt, av personlige årsaker, så er jo virkningen av det helt uvurderlig. Ikke bare med tanke på at temaet i seg selv blir snakket om, men at noen faktisk snakker om det av egen erfaring, og ikke bare siterer en eller annen diagnose. Dersom noen som hører på sliter med vestibulitt selv kan det bety kjempemye at noen som sliter med det samme tør å snakke om det. Kanskje det blir lettere for dem å oppsøke hjelp også.

    Og kanskje (dette er nok bare min ønsketenkning, da) så blir temaet tatt opp av andre medier også, så vi får en litt større debatt og oppmerksomhet rundt hvor mange som sliter med det, og hvor vanskelig det er å få hjelp 😀

    Jeg kommer til å sitte klistra til radioen i hvert fall 😉

    Jeg håper du sier ja, men har stor forståelse hvis du ikke gjør det også 🙂

  2. Så hyggelig å lese noe fra deg igjen! 🙂

    Godt å høre det går greit! Hold fast ved den gode følelsen, selv om det skulle komme dårligere perioder.
    For meg går det kjempebra, fremdeles. (Og det selv om jeg har stressende perioder med studier og bryllupsplanlegging(!)) Det er nesten så jeg ikke tror det, men det er så deilig! Jeg føler jeg har kontroll – det er jeg som bestemmer over det der nede 😉 Jeg smører med weleda-olja i ny og ne, og ja!! Åh, den olja er en velsignelse! 😀 Den gjør virkelig susen. Jeg smører alltid med den etter sex, og det tror jeg hjelper veldig.

    Om du skal si ja til radioprogrammet?? Det får være opp til deg, men gurimalla, så kult det ville vært hvis du stilte! Og tøft, ikke minst! Du må gjøre det du er komfortabel med, og jeg heier på deg uansett!

    • Åååh så kult å høre! Så nå bruker du ingenting annet enn weledaoljen? Gjør du øvelser?

      Vet du, jeg endte opp med å si ja til radioprogrammet. Jeg var og tok opptaket i dag. 🙂 Blir nok sendt torsdag 7. mai mellom kl 17 og 19! Uææææ

  3. Nix! Bruker ikke annet enn weledaolja, og gjør ikke øvelser! :O 😀 De øvelsene ble jeg SÅÅÅÅÅ lei av. Orka bare ikke mer. Og hver gang jeg gjorde dem, tenkte jeg på vestibulitten. Nå kan det gå dagesvis mellom hver gang jeg tenker på det – og det er en befrielse. Jeg tror faktisk at det at jeg slutta med øvelsene var en riktig og viktig ting å gjøre, i hvert fall for meg.
    Nå er jo fitteøvelser sikkert bra å gjøre, sånn uansett, for man får vel ei sterk ei av å gjøre det, men da får det heller bli seinere.

    Det hender i blant at jeg får tendenser og kjenner at det svir litt, men da smører jeg bare med olja, og prøver å skyve det vekk fra tankene. Og så holder jeg meg fast i det faktum at jeg nærmest ble bra på flekken for snart ett år sida. Det skjedde i alle fall veldig fort. Og det kan skje igjen dersom jeg skulle være uheldig å få et skikkelig tilbakefall. Jeg kjenner meg selv enda bedre nå.

    WOW! Fy! Så tøff du er!!! 😀

Leave a Reply

